Huslig

Om två veckor så startar min utbildning, friskvårdsteapeut och kostkonsult ska jag visst bli! Ska verkligen bli kul.

Därför huslar jag runt hemma och städar och bakar, Esther ska få med sig finfina hallon o Blåbärs muffins till fredagsmyset i skolan imorgon, dock bakade på dinkelmjöl.... Hon har fått en ny manlig lärare som verkar toppen, Marre, han är dessutom träningsgalen PT och driver ett catering företag med nyttig mat.

Tränar mig själv och hästen mestadels annars, och tjejerna o good behaviour efter skoltid. Dom är verkligen toppen båda två, så lycklig över att just dom blev mina barn!!! Nu kollar dom på filmen Grease på högsta volym och jag
diggar i köket.

Jo Franke har klippt sig idag och fick en boll med hår kvar på svansen.

Bye

Kommentarer
Postat av: pavvooo

åååh äääntligen har morsi börjat blogga igen..ja behöver uppdat med jämna mellanrum så jag har kollen:)

I denna stund kommer jag ihåg att ja ringde ju dig och lämnade ett riktigt fyllemeddelande till dig!hahaha* precis efter det så satte jag mig på badkarskanten och trilla rätt ner med shampoo flaskor och tillhörande tvålar..tjoho vilken fest de vart!

Utbildningen kommer gå toppen,jag tror på dig V:) saknar er och tänker på er familjen,pusskram

2011-01-27 @ 20:55:13
URL: http://misshernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0