Beijing again

Nu ar jag har igen, tredje gangen sen vi flyttade. Jobbigaste gangen, mycket minnen och en reminder av hur latt allt var nar vi var har.
Fick en helrenovering pa Yashow igar, fotter och hande och under hela tiden var det en massor i nacken!
At kinamat igar och den deckade jag kl 7 i sangen och sov 13 timmar..... lovely.
Idag har vi ridit langs flod banken och myst med hastarna.
LiBing min kinakompis vill flytta till Sverige, far se hur det ska ga till....
Om tva timmar aker jag till Chifeng i Inre Mongoliet, tillsammans med en man som pratar engenska men anda lite nervost att aka dit sjalv. Fabriken imorgon sen hel pa kvallen.
Nu ska jag fika.
Bye

Kommentarer
Postat av: pavvooo

Ååhhh...vikkan min vikkan du anar inte hur många minnen som väcks i min lilla hjärna här i det norra landet!

Hälsa min favoritstad!(köp gärna me dig ett par skor till;)

Ta hand om di bland mongolerna.

pusskramar

2011-04-14 @ 00:01:59
URL: http://misshernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0