Det var länge sen.....

jag skrev.

Men idag måste jag.

Vi kollade på Idol med fredags mys och Tacos.

Vi ligger en dag efter eftersom våra byggar em jag för övrigt älskar hantverkar ha grävt av kabels som ger oss teve och telefoni i huset. Har känts rätt ok men nu längtar jag efter nyheterna och att bara få slö titta på tv.

Idag när alla sjöng falskt och missade texten på alla sånger så ville Elvira 6 år plötsligt säga något. - Mamma, hade jag varit dom så hade jag gjort pappdockor av juryn och staplat dom på höjden och sjungit så hade jag inte varit nervös när det äntligen blev min tur - . Allvarligt så är det en så underbar idé, insikt, känsla som vår lilla dotter fick helt automatiskt av att titta på programmet, jag är en stolt och beundrande mamma just nu!

Annars rullar livet på i en jävla fart som jag skriver mer om senare.

Trevlig helg,

Viktoria


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer bebisen????

2010-09-27 @ 16:12:23
Postat av: pavvooo

Elivra min smarta lilla skit!

Vikkan o Erkan ni kan vara stolta:)

Tack förresten tjejer för den fina kommentaren att ni gillar mina lockar,jag ska försöka ha dom framme oftare!

Hoppas allt är toppen med er familjen,ni ska få se bilder från mitt nya pluggliv..ska bara ta massa bilder först.

Ta hand om er,pusskramar Pavvo

2010-10-02 @ 17:24:53
URL: http://misshernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0