Längtar

Åhhhh, vad jag längtar till Beijing, längtar så jag bara vill skrika gråta sparka och slå.
Fy fan vad livet var mycket enklare där, det kom liksom till en hela tiden. Man deltog som iaktagare som att stå utanför fast vara fullt med.

Här är allt så fullt av fasad, låtsas och så många delar att ta ställning till, veta vad man vill och fatta livsavgörande beslut. Det behöver man inte i Beijing, där är livet "on hold" även fast man lever det fullt ut, så jävla skööööööönt!

Jag gnäller verkligen inte över att städa laga mat och sköta familjen, det är lätt. Jag saknar allt annat och det är svårt att sätta fingret på.

Vem ska fatta mina beslut när jag inte klarar av att göra det själv?

Skit

Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

Du kanske skulle ta och komma hit lite några dagar och andas in skitluften här. Abstinensen går över direkt. Det är helt enkelt för mycket syre i Sverige. Man vaknar upp och inser vad seriöst allt är. Jag blir skräckslagen bara jag tänker på det!

Saknar dig verkligen, du är välkommen anytime.

2010-10-22 @ 09:22:14
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0