Hål

Esther och Elvira har tagit hål i öronen idag, alltså en STOR dag!
Esther fråga imorse om hon fick göra det och när jag sa ja utan att tveka så började hon tveka såklart och ångrade sig inom en minut. Elvira var inte sen att säga att hon kunde göra det först och sen kunde Esther göra det om hon inte var för rädd.

Väl på Nacka forum så gjorde Elvira det utan att tveka men med en viss stelhet i ansiktet när hål två skulle tas. Esther satte sig i stolen men ångrade sig kvickt, vi betalade och gick. Utanför så ångrade sig Esther igen och vi gick sakta sakta in igen, hon kunde inte inte göra det när lillasyster hade gjort det.

Efter första hålet ville hon inte igen men stark som hon är satt hon kvar och vips så var det klart, ingen är stoltare än Esther idag!! Puss på mina modiga ungar!!

Allt i livet går inte från klarhet till klarhet just nu kan man minst sagt säga men en sak som gör det är Sigge, han blir starkare och finare för varje dag så han är nog straxt dax att sälja. Trist men så är det, bara vi får mycket pengar för honom så....

Jag har börjat skriva en bok, eller bok och bok jag vet inte om det nånsin kommer att bli det men jag skriver lite ibland när andan faller på och jag minns nåt som kanke fallit i glömska. Spännande, den kanske blir klar lagom tills det är dax att "lägge socka i vädet" eller redan i nästa år.

Bye

Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

Heja på Tjejer! Hoppas det läker fint och att ni har söta örhängen i massor!!!

En extra kram till dig, V, saknar dig!

2010-10-18 @ 04:22:55
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/
Postat av: pavvooo

hahaha* ja de va en ganska frustrerande incident..de va på Chattet:)

Vilka modiga tjejer!woohooo!

Jag tänkte kanske bege mig till sthlm i helgen..blir nog bara en kortis för jag tänkte ta mig vidare till ön också,har ni kanske tid att ses på fredag?hade vart supermysigt att träffa er igen.

vi får höras:) pusskram

2010-10-18 @ 13:59:43
URL: http://misshernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0