Beijing fever

Träffade AnnaKarin som varit på blixt visit i Stockholm, så mysigt, vi har snackat, ätit och shoppat. Shoppingen bestod mest av grimskaft till pållarna och vadderade trosor till nån tjej i stallet i Beijing men det var ändå det. Jo sen blev vi typ kidnappade i Chanel montern på NK och blev smankade och köpte såklart allt som dom penslade på. Vi såg ut som tv å riktigt viktiga damer när vi gick därifrån.

Men oj vad jag saknar det, Beijing, vännerna, viset, vägarna, köerna, dum kineser som inte tänker som jag och allt allt allt annat.

Men vad hjälper det att sakna det, vi kommer nog aldrig flytta dit igen även fast 3/4 av familjen vill......

Ligger lite efter hemma känner jag, en dag på stan och playdate för tjejerna ddagen innan gör att allt är upp och ner så jag måste plocka och städa.

När jag var anorektisk städade jag som en iller, varje dag hela tiden och det känn som jag gör det nu också, utan Jullan och ingen annan som gör det. Jag kanske blivit anorektisk igen eller så har jag helt enkelt bara tappat kontrollen vilket ett kontroll freak såklart hatar. Ta tillbaka kontrollen och flyg!!

Hade ett super säljmöte med HoneyGrey häromdagen förresten, då blir manlite taggad.

Bye

Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

Kul att träffa AK! Har inte sett henne på lääänge. Ta det lugnt med städet nu. Kul att det går bra för HG! Har sett så fina handskar i cashmere som ni borde ha!

Kram på dig!

2010-10-26 @ 09:47:07
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0