Huslig husfru?

Jag har varit huslig(are) än vanligt idag utan att ha superstädat, jag har bakat muffins med färska hallon/kardemumma och färska blåbär.

Tjejerna skulle egentligen åka skridskor imorgon men det var en vattenläcka i ishallen......

Sen har jag gjort tomatsoppa på svenska tomater, vad som är skillanden mellan svenska o holländska tomater är att dom svenska är mycket vattnigare men smakar mer, go sverige go!

Nu är jag trött trött trött, ska upp och steka köttbullar till tjejerna imorgon, matsäck till skolan. Har haft enormt mycket energi idag men nu är den totalt slut.

Imorogn kommer kungen, om mamma och pappa hittar honom förstås.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0