GOTLAND

Nu är jag och tjejrna på ön och det är så sköööönt! Snabb visit på tre dagar men ändå det.

Vi bestämde oss lite halvsnabbt eller Elvira ville att vi skulle åka hit, Esther ville hellre åka till Beijing.

Det är dimmigt men varmt så när vi kom ut till Gnisvärd så tog jag en extremt snabb springtur, det var riktig flåsträning. Det sved i lungorna och öronen värkte men fan vad snabb jag blivit! Försöker träna så olik träning så möjligt varje dag så det ska ge bästa resultat.

Träffade moster med familj och då menar jag inte Cilla utan Ulrika på Maxi så vi ska äta lunch imorgon, mys.



En bild på min fina Beijing t-shirt jag fick av AnnaKarin när hon hälsade på från Bejjan. Tecknen överst på tröjan betyder Beijing. Kolla in plasteredtshirts.com dom har äntligen gjort t-shirtsen i en lite tunnare kvalitet som tjejer gillar, toppen!

Har fortfarande lite virrelvalla i huvet men jag blir mer organiserad för varje dag som går.

Bye


Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

I Love da t-shirt!!! Så fin! Hoppas ni har en lugn och skön paus på G-land.Hälsa allihopa!

2010-11-02 @ 03:45:47
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0