Gotland borde vara en religion

Tänk vad bra allt varit i världen då....



Att komma ner på stranden i Gnisvärd oavsett väder är bäst!



Sötnosar. Det är verkligen sjukt hur mycket man kan älska några små personer, så mycket så hela hjärtat pulserar.



Pretty kollar upp alla coola dofter.



Det är nästan så man känner doften och friskheten bara av att titta på bilder.





Finingar




Sen lunchade vi på Leva på Kungsladorna eller vad det heter, allså vilket sjysst ställe. Dessutom var det en uppslutning på familjen som heter duga. Ulrika, Peppe, (Amanda hade ryggont), Cilla, Dino, mamma, pappa, Ronja, Rite (nästan släkt nu för tiden), och jag och tjejerna. Så mysigt! Tack för det min underbara släkt och synd om er som inte kunde komma..... (Jag undrar bara hur det kommer sig att alla alltid tittar bort när man ska ta kort)



Vill man inte bli ekologisk och kravodlad när man ser dehär så säg.



Alltså kolla........

Nu är vi hemma en dag försenat pga att det blåste så jävla mycket. Det blåste idag också men vi överlevde och ingen spydde.

Har avbrutit mitt första träningspass någonsin, inen motivation och plan gjorde att jag la av efter 10 minuter och köpte godis istället. Behöver lite mer kroppsfell just nu så det skadade nog inte.

Nu dricker vi smoothie och jag ska ta ett bad.

Bye

Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

Verkar som om Gotland är en riktig mental vitamininjektion! Ger kraft och tid. Tjejerna ser fantastiska ut! Hoppas du mår bra.

Kram från din Beijing-vän

2010-11-05 @ 03:51:29
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0