Erstavik sväng med jyckarna

Idag var vädret helt oslagbart, sol, halvkallt och vindstilla.
Jag och Magnus skulle böja Sigges ben för att sen om han möjligen var lite halt men det var han verkligen inte, vi lyckades iallafall inte få fram nån hälta. Skönt!

Vi tog med hundarna dit och promenerade på Erstavik efteråt.



Snuttarna



Pretty gillar inte riktigt att gå i skogen, grusvägar passar henne bättre.



Hösten i Sverige är också lite som en religion, det har man saknat i Kina känner man när man ser den.



Oslagbar bild på Franke tycker jag, han ser helt mongo och överlycklig ut. Ullig som bara den och det sticker i mina klipp nerver, snart är han rakad igen.



Elvira och Prittan lite före hela tiden.

När vi kom hem bakade vi världens största äppelkaka och nu har vi ätit oss supermätta och vi har 4/5 kvar. Det värsta är att jag inte kan slänga det så jag kommer äta upp allt, jagh älskar min äppelkaka, även fast jag vet att den inte går hem hos alla.

Fyfan vad jag städat idag, men nu är det rent iallafall.

Bye

Kommentarer
Postat av: Victoria Kesten

Vilka fina bilder! Det ser så friskt och krispigt ut! Franke är helskön i sin luffarstil, men jag erkänner att han är stiligare i superkort. Pretty har så sötkorta ben!

Puss på er allihopa!

2010-11-08 @ 03:25:10
URL: http://victoriakesten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0