I Beijing

Nu är jag här, i Beijing!
Jag älskar det och gör en massa sköna saker, äter stark mat och åker bil i värsta luften. När man landar slås man verkligen av den extrema föroreningen och den underbara kol doften som liksom lindar in en i sitt skit, härligt!

Första natten sov jag 11 timmar så jag är rätt på det och inte så jet lagd. Åt Hunnan mat igår så det skrek av hetta i öronen men gott som bara den.

Sitter nu kl åtta på morgonen och väntar på Susan och vi ska åka till fabriken för att kvalitets kontrollera den nya produktionen för HoneyGrey, hoppas den är bra.

På fredag åker jag hem igen och ska innan dess hinna en massa saker, umgås med Kevin, träffa Fam Jos, shoppa mer och äta middag med Vincent och häst gänget. Sen ska jag också såklart till Isak och Rosa!

Med kärlek från Beijing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0